از کجا کتاب بخریم؟

از کجا کتاب بخریم؟

 

این روزها بازار کتاب داغ داغ است. خیلی‌ از دانشجویان و دانش‌آموزان دنبال کتاب درسی و دانشگاهی هستند و برخی از آنها نیز علاقه‌مندان کتاب دست دو که نسخه نو آنها در بازار نیست یا سال‌هاست چاپ نمی‌شود.

برخی نیز به دنبال کتاب داستان یا رمان هستند تا بتوانند در این شب‌های طولانی پاییزی وقت خود را صرف مطالعه و خواندن رمان یا همان کتاب داستان کنند.

در این میان کتاب‌های الکترونیکی هم رواج پیدا کرده است. کتاب‌هایی که به صورت پسوند PDF یا EPUB منتشر شده یا کتاب‌‌های صوتی که در اپلیکیشن‌های کتابخانه صوتی یا پادکست‌ها بیش از دیگر موارد قابل هستند.

اما سئوال اینجاست که باید از کجا کتاب ؟ در این مطلب به بررسی محل‌هایی که می‌شود از آنها کتاب اشاره می‌کنیم. حال می‌خواهد این محل برای کتاب آموزشی کاربرد داشته باشد یا کتاب دست دوم یا حتی کتاب الکترونیکی در آن محل رایج باشد.

بازارهای معروف کتاب

یکی از مهم‌ترین و معروف‌ترین بازارهای کتاب، میدان انقلاب و انتهای خیابان انقلاب است. کتاب‌ی‌هایی که در این منطقه قرار دارند، موضوعات فراوانی را می‌ند و فقط منوط به کتاب یا موضوع خاصی نمی‌شوند. از کتاب‌های درسی و دانشگاهی گرفته تا کتاب‌های رمان و الکترونیکی، همه در محدوده میدان انقلاب و خیابان‌های منتهی به خیابان انقلاب پیدا می‌شود.

در این راستا خیابان‌های ۱۲ فروردین، دانشگاه و فخر رازی در کنار خیابان انقلاب و میدان انقلاب بیشتر بار کتاب را بر عهده دارند. در این خیابان‌ها هم انتشارات معتبر یا نمایندگی‌هایشان‌ حاضرند، هم گاه‌های بزرگ و کوچک کتاب و هم دست‌انی که کتاب‌های دست دوم را برای به علاقه‌مندان عرضه می‌کنند.

به گزارش ویرلن؛ فرقی نمی‌کند دانشجوی چه برهه‌ای از زمان در تهران بوده باشید ولی مهم این است که اگر در تهران دانشجو بوده باشید حتما گذرتان به کتاب‌ی‌های دور و اطراف دانشگاه تهران یا همان میدان انقلاب خورده است و از آن کرده‌اید.

منبع


جان موزیک کتاب ,انقلاب ,میدان ,کتاب‌های ,تهران ,رمان , کتاب ,میدان انقلاب ,خیابان انقلاب ,بوده باشید ,کتاب داستان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

هفت ترانه | دانلود ترانه جدید به وبسایت علم روز خوش آمدید مشاوره و برنامه ریزی کنکور 98 مروارید معرفی برنامه های جدید اندروید و آی او اس دیوانه‌نواز